Monday, January 10, 2011

~~NOMBOR~~

salam semua...best kan petang2 camni layan cuaca yang gerimis mengundang gitu...auwwwwww~~telah hancur impian saya mau jogging...dush3 kat diri saya...

apakah motif entry ini...sudah semestinya ia adalah NOMBOR...huhuhu...begini, baru2 ni saya ada post kat FB saya mengenai ini(sila lihat di sini)...saja jah main2..walaupon tak ramai tapi best gak kan..sekali sekala main2 camni..tapi ikhlas...betul tak?????

saya mula kan dengan nombor:

13
beliau merupakan junior saya...dia berasal dari Sarawak sana nun...jauh kan, semata2 ingin menuntut ilmu...tapi, kami tak delah rapat sangat...kerna dia....ntah...huhuhu~~beliau sangat kreatif tau dengan mengedit gambar2 dan juga poster2 yang akan ditampal di sekitar kolej kediaman kami..memang superb lah keje dia...seorang yang mudah senyum...^o^

0406
beliau merupakan coursemate saya...berasal dari kajang, selangor...pernah memenangi ANUGERAH MISS AYU pada tahun lepas..auww gitu...beliau memang ayu di mata saya..selalu memakai BAJU KURUNG yang pelbagai corak dan warna...malah, beliau sangat gila dan teruja dengan KASUT...semua jenis KASUT dia akan beli dan akan pakai..percaya lah...beliau juga merupakan antara top student di dalam kelas saya..mantap gitu..otak nya sangat superb...bole hafal semua yang ada di dalam nota..GIFTED betul dia ni kan..Alhamdulillah...saya sangat senang bekerja dengan beliau dan pernah berada di dalam satu kumpulan semasa di semester lepas...kami mengSHARE masalah dan perasaan sama2..best kan??????

1211
wow!!!!!beliau seorang bermata galak dan cumel..ramai yang memuji kecantikan beliau tau..like it~~beliau berasal dari PUTRAJAYA..rumah sekangkang kera dengan kolej kediaman...huhuhu..jangan marah ek...saya suka tika beliau tidak memakai speck, di mana nampak matanya yang galak gitu..adik beradik beliau pon sama..beliau merupakan anak kedua daripada 4 orang beradik...saya agak rapat dengan beliau dan pernah beriadah bersama2...beliau suka swimming tau..mantap gitu...dalam kecomelan beliau, ramai yang ingin mendekati beliau, tetapi beliau hanya menganggap mereka kawan sahaja...ye ke??????huhuhu...saya juga pernah bekerjasama beliau pada tahun 3 dengan membuat PROMOSI KESIHATAN di sekolah...beliau juga seorang yang tekun dan berdedikasi..kadang2 sangat kelakar dengan gelgat beliau...tapi yang penting, beliau snagat COMEL...

2121
beliau seorang kakak yang baik dnegan adik2 nya...saya sangat suka denganketabahan dan kesabaran yang berlaku ke atas diri beliau..
.saya tidak bole jadi seperti beliau..sangat RESPECT beliau...muka beliau agak garang, tapi seorang yang baik hati dan suka gelak...huhuhu..malah, beliau merupakan dealer TOP UP di kolej...saya tidak pernah bekerjasama dengan beliau...malah, beliau juga merupakan seorang anak, adik dan kakak yang bertanggungjawab...dengan sikap berdikari beliau lah, beliau dapat meneruskan kehidupan yang akan mendatang...

ini merupakan pandangan saya dengan mereka selama mengenali mereka...saya sangat suka dan sayang kamu smeua...^o^

p/s: cabutan undi akan dijalankan..tungguuuu~~


No comments:

Post a Comment