Sunday, January 2, 2011

~~suka duka~~

salam semuaaaaaaaaa...dah lama sangat2 saya tak mengupdate blog yang x seberapa ni...fuhhhhhhh~~(bagi hilang perasaan M dalam diri saya)...mudah-mudahan...amin~~

tajuk kat atas memang sangat skema kan..kan...huk..huk..(batuk jap)...sekarang ni hanya tinggal beberapa bulan aje lagi untuk saya mengGRAD kan diri di UPM yang tercinta ni...banyak misi dan visi yang harus saya korban kan untuk ni semua..terutamanya THESIS...ANALISIS DATA...OMG, banyak benda yang harys saya buat tau...

baru-baru ni, semangat saya amat luntur dan punah sama sekali...INSPIRON 1420 saya buat hal..screen blank...semua benda tidak di back up dalam pen drive...setelah MR T membebel-bebel sayang agar saya memBACK UP kan semua data THESIS saya..tapi saya amat degil untuk melakukan itu...

dengan semangat yang kuat, saya telah pulang ke KL semata-mata (dengan perasaan malas) untuk mengREPAIRKAN my luvly INSPIRON 1420 =)...nasib saya amat bertuah, di mana sepupu MR T dapat tolong setel kan semua benda tersebut...setelah beliau berhempas pulas dengan rakan sekerja beliau, MY INSPIRON 1420 boleh diselamatkan dengan menukarkan screen baru...(kuar pitih lagi)...bukan sikit, tp RM600++..wow!!!!!


~~ini lah my luvly saya~~

selepas perbincangan dilakukan dan kata sepakat antara saya dengan MR T, kami telah membuat keputusan tuk membeli SCREEN LCD sahaja..dengan harga RM250, jadi kami dapat berjimat di situ..banyak lagi keperluan kami untuk tahun 2011 ni...terima kasih my bucuk, MR T dan abang beliau..saya amat menghargai jasa kalian berdua..=)

berbalik pada tajuk asal, dah banyak sangat menyimpang ni...balik pada jalan yang benar dan lurus...huhuhu~~esok dah bermula sebagai pelajar tahun akhir dan semester terahkir bagi saya..saya berharap, apa yang saya ingin kecapi akan menjadi kenyataan..amin~~doa kan kejayaan saya di dunia dan akhirat...


p/s: doa kan kejayaan kita bersama~~
buat MR T, saya sayang kamu...~~

No comments:

Post a Comment