Sunday, January 16, 2011

~~V>E>N>I>C>E~~

salam semua...

dah lama tak menjenguk blog saya ni...sibuk sangat kebelakangan ni...tito pun tak menentu...dah macam panda rasanya...huhuhu~~tapi hari ni, tetiba lak MR T ajak keluar..buang tabiat ke apa...dahlah waktu dia ajak 2, saya masih di ulit mimpi indah kerna mahu qada' tito...bese lah hujung minggu kan...dah lah cuaca sejuk sangat ari ni...jadi, terus setujulah dengan ajakan beliau...terima kasih my bucuk...(tetiba lak lebih2...)...

berbalik pada tajuk entry di atas...cam kelakar kan...tapi saya sudah jatuh hati dengan VENICE, ITALY..tempatnya yang sangat cantikm dan semulajadi gitu...best untuk honeymoon...wow!!!!!!sape mau sponsor tu?????????(sila tampar diri saya sekarang)...ini semua gara menonton movie THE TOURIST sekejap tadi..sungguh kagum dengan tempat yang penuh romantika gitu...



~~kerna THE TOURIST ku jatuh hati pada VENICE~~(kena kumpul duit dari sekarang)




~~pemanadangan malam di VENICE~~::sangat cantik YA ALLAH::



~~cantik kan..kan...~~



(sumber: MR GOOGLE)

tapi, tak salah kan kalu saya nak berangan kan..kan...angan2 akan menjadi kenyataan...betul x?????saya amat menyukainya..mesti masuk mimpi malam ni...wakakaka~~sape mau jawab 2...


p/s: tempat idaman berbulan madu adalah_________, biarlah rahsia~~

No comments:

Post a Comment