Thursday, January 6, 2011

~~kesenangan dalam kesusahan~~

salam semua...tetiba malam ni jari2 manis saya ingin mengetuk keyboard..huhuhu~~mungkin angin R sedang melanda diri...wow!!!!!itu sudah cukup bagus bagi saya...


~~sila abaikan wayar yang berselirat di tepi2 nya~~

ingat tak post saya yang lepas mengenai DELL INSPIRON 1420 saya...begini lah pahit getir dalam menghadapi saat akhir dalam menyiapkan analisis data untuk THESIS saya...sungguh sadis bukan...screen guna dekstop, manakala keyboard guna INSPIRON 1420 saja...jadi sesuai lah dengan tajuk entri saya pada hari ini...kih3..perlu gigih bagai untuk menghadapi liku2 sebagai pelajar semester akhir..Insya-Allah, semoga kesukaran yang dialami akan dibalas dengan kejayaan dan kemudahan dariNYA...

kenapa saya perlu bercerita semua ini??????motifnya adalah kena beringat sebelum terkena...terutamanya dengan dokumen2 yang penting...sekarang saya perlu beringat akan hal sedemikian, tak nak pisang berbuah dua kali...sungguh tragis bila mengenangkan kembali~~sob3...perlu SAVE di mana, contohnya email, pendrive, external hard disk dan sebagainya...sebenarnya sangat susah apabila hal ini berlaku...

bak kata pepatah, "kejayaan bukan datang bergolek" kan...saya perlu kautakan semangat untuk menempuhi nya...



~~ini lah meja saya ketika ini~~

p/s: ya Allah, berikan lah kekuatan kepada Hamba Mu ini untuk menghadapi ujian dariMU...

2 comments:

  1. ila.. ko beli la external keyboard.. pastu tutup lappy ko tu.. br la nice..

    ReplyDelete
  2. huhuhu...sma bnda dalam laptop ni...laptop ni ibarat CPU aku lah..kih3...

    ReplyDelete