Wednesday, January 5, 2011

~~kurang suka pada~~

salam semuaaaa...tetiba petang ni nak menulis lak a.k.a meluah kan perasaan...ada kah yang sanggup membaca dan mendengar nya...biar lah, ni hanya diary saya...tengok tajuk pun xleh blah kan...orang kata "kalau kita benci seseorang, maka seribu orang lagi benci kepada kita" (betul ke tak pepatah orang melayu)...kan saya dah kata, saya bukan bensi, tapi kurang genmar dengan sikap dan sifat sedemikian...

saya TIDAK suka orang yang meraih simpati dan mendapat perhatian orang...ini bukan kempen mengundi ok!!!!!!sangat menyampah ok...benda ni berlaku di depan mata saya sendiri...saya bukan membenci dan ingin mengata...tetapi, faham2 lah sendiri...saya sangat jemu dan jelek memandangnya...siapa kah orang itu??????biar lah saya aja yang tahu...saya rasa dia pun tak baca diary ni...huhuhu...

~~ihsan: mr google~~(tak kan nak tempek muka dia)

sekian, itu saja yang ingin saya kongsi kan pada petang yang sejuk ni...mau makan keropok lekor goreng panas2..wallaa~~lagi bagus...

p/s: tolong lah berubah...jangan hipokrit...

No comments:

Post a Comment