Sunday, January 9, 2011

~~berhujung minggu~~

salam semua..ni ceritera semalam...saja je nak berkongsi info yang dapat..info lah sangat kan...padahal info yang ntah apa2 kan..kih3...biar lah ni saya punya tempat untuk meletak apa saja ceritera saya...walaupun xde orang nak baca...(sedar pun kan...kan..)

semalam, kami bertiga ke mid valley, tetapi belainan kereta..saya bersama Cik S dan MR T keseorangan dari pejabatnya...tujuan utama kami ke sana adalah untuk ke pameran hartanah...(sangat skema)... saya saja jah mengusha jika ada yang berkenan di hati...Cik S pun sama tengah mengusha apa yang patut...harap2 dipermudahkan untuknya berurusan dengan mr right beliau...(moga tempat yang anda suka semalam akan menjadi kenyataan..hanya saya, Cik S dan mR T aja yang tau)...sssuuhhhhh~~
banyak sangat kami mendapat info tentang pameran hartanah ni...rumah2 wallaaa, memang terkedu kami melihat design dan harganya..marvelles sangat2...

lama juga kami menghabiskan masa di pameran tersebut...hampir 2 jam lamanya...selepas ke pameran hartanah, kami singgah sebentar ke pameran coklat..(tak best mana pun)...tak banyak sangat pilihan..hanya 1 gerai aje yang berkenan di hati kami...gerai coklat tersebut tersangat lah sedap...thumbs up kepada pengusaha...

apa2 pun, biar lah gambar2 di bawah ni mencerita kan segalanya...kalu tak faham pon, buat2 faham ek...









~~coklat ni sangat sedap...~~






~~nak wat tempahan..boleh lah menghubungi nombor tersebut...(promoter bebas)~~



~~tester yang kureng~~(bagi saya...jangan marah amoi)



~~makan time...asyik muka saya aje yang berfotogedixxx~~tapi i'm not gedixian ^o^

p/s: bila lah nak mencapai angan2 mat jenin kami ni...~~

No comments:

Post a Comment