Tuesday, January 11, 2011

~~2011 tahun kahwin??????~~


salam semua.......



~~ihsan: mr google~~

saja aje bagi gempak tajuk...huhuhu...konon ramailah yang baca 2??????????(perasan sendiri aje lah cik ila ooiiiii)...bagi saya tahun 2011 adalah tahun yang paling gembira buat saya...kerna apa????kerna dia...merepek lalu...sudah semestinya, bulan 5 ni saya akan bergelar graduan...(ada aku kisah ka???)..Insya-Allah, mudah2 han thesis saya akan menjadi penyelamat yang utama untuk bergraduat...

jadi, ape perkaitannya dengan tajuk kamu 2????sebenarnya, tahun 2011 ni, banyak lah dapat jemputan terutamanya MAJLIS PERKAHWINAN...terutamanya cuti tahun baru nanti...setakat ni, dah 2 orang (berlagak cam ramai aje)...tetapi, apa yang saya tahu, ramai rakan2 seangkatan saya semasa di bangku sekolah dan diploma akan melangsungkan majlis dan meneruskan gelaran MRS&MR...huhuhu~~ape2 pun, jika saya berkesempatan saya akan menghadirkan diri saya ke majlis anda semua ek..jangan risau...jadi, mulai saat ini, perlu sedia kan hadiah2 juga...

dalam masa yang sama juga, saya akan mendapat anak sepupu juga pada tahun ni dan bakal anak sedara gitu(Insya-Allah) dan juga menjadi aunty kepada anak2 kawan saya..sungguh tak sabar saya mahu melihat baby 2011...tetiba aje...malah, perlu juga ke kedai barangan bayi, bukan untuk saya tetapi kepada bakal2 bayi mereka...

p/s :angka bertambah, tapi masih berlagak MUDA dan remaja gitu...auuwww..so sweet ^o^...(sila jangan muntah)~~

No comments:

Post a Comment