Saturday, March 6, 2010

~~merantau warrior~~

salam entry bloggers...dah lama sangat aku tak menjenguh masuk ke alam ini...ini kerana kesibukan melanda diri ku...ceh waahhhh...ayat tak leh nak blah..huhuhu~~camne cuti hujung minggu kawan-kawan?????best atau hanya memerapkan diri aje....

semalam AKU, CIK S, CIK F&CIK SRH telah keluar untuk mereleasekan ketensionan kami kerana telah memerap di bilik dan di kolej 17 selama beberapa selepas cuti pertengahan semester hari tu....masa kami hanya dihabiskan dengan MEMBACA...MAMBACA...TEST...TEST...poyo aje kan...tak habis-habis...biasa lah alam belajar(meneyedapkan persaan aku)...huhuhu~~nak ber DATE pun tak ada masa....sempat lagi tu....

semalam CIK SRH&CIK F telah melepaskan geram dengan BERSHOPPING ape yang patut...baju kurung....kain pasang...kasut....dan macam-macam lagi....semua tempat shopping kat shah alam kami redah...bese lah dekat-dekat aje...SACC MALL--->PAS--->PKNS....semua kita memboloskan diri...makan lak kami menegnyangkan perut kami kat SECRET RECIPE, SACC MALL...fuhhh semua nya HIGH CHOLESTROL+FAT+GLYCEMIX INDEX...mantap oooo....yang best nya kami keluar pukul11pagi hingga 10malam baru sampai kolej...ini semua gara-gara LORONG SMART...huhuhu~~cik S janagn marah tau...

masa balik aku yang drive nak balik ke UPM...aku bese lah melalui jalan yang selalu MR T bawak kan aku...bukan sesat tapi jauh sikit lah...dahlah jammed kat situ...hampir 2 jam untuk aku memboloskan diri untuk balaik ke UPM...dah masuk lorong ke UPM...tup..tup CIKS kata ape kata kita lalu LORONG SMART...aku pun ikut jelah...akhir nya baru ingat lorong SMART untuk ke KUALA LUMPUR...YA ALLAH...aku tak kisah yang itu...yang pasti MINYAKKKKK...aku menelefon MR T dan bertanya itu..ini...itu..ini...last2 jawapan MR T"LORONG SMART BUKAN UNTUK SELAAMT DARI JAMM TAPI DARI BANJIR"...OOOHHH MY GOD...kitaorg berempat redha aje lah...lastly, kami keluar ke jalan TUN RAZAK yang memang terkenal dengan jamm...ooooohhhhhhhhh noooooooooo....nasib gak jalan tu aku memang dah pernah lalu...dan aku redah aje...ALHAMDULILLAH...ku temui jalan pulang....kami ke PETRONAS kat jalan ampang untuk menampung MINYAK kete dan berlaku perkara melucukan bagi aku&CIK F...CIK SRH telah memasuki TANDAS LELAKI...huhuhu~~kami gelak sakan kerana ada segerombolan budak lelaki sedang menunggu giliran untuk solat....macam-macam dugaan dan perjalanan kami semalam...tapi best....sebelum pulang, kami ke AMAPANG JAYA untuk makan dulu...masing-masing dah pekena makanan yang tinggi glycemix index+lemak(kat SECRET RECIPI)....kelaparan kami bertambah-tambah dengan jamm....oooohhhhhhhh....

yang penting perjalanan semalam memang best tau...CIK SRH pun pertama kali melalui LORONG SMART(walaupun dia berasal dari KL)....kelakar kan bunyi nya..."NI FIRST TIME KITA LALU LORONG SMART...SEBELUM NI DENGAR NAMA AJE"...huhuhu~~

maaf lah ek kawan-kawan bloggers, gambar tidak diuploadkan di sini...kalu tak...muka masing-msing memang berminyak-minyak...

p/s: ikut papan tanda jalan~~

No comments:

Post a Comment