Sunday, March 7, 2010

~~pusing-pusing~~

salam bloggers...bertemu kembali di entry yang baru di hujung minggu ni....mesti ramai yang menghabiskan masa terluang di hujung minggu bersama-sama dengan teman tersayang, family, kawan-kawan dan sewaktu dengannya...betul tak??????????

ari ini saya dan MR T telah menghabiskan masa terluang dengan menuju ke alamanda, putrajaya...tak best sangat pun (ni pendapat aku lah)....tak de ape yang menarik pun kat sana...kami ke sana semata-mata ingin menonton wayang...SOLOMON KANE...cerita ini memang best!!!!!!!!!!!saya sangat suka....saya nak buat promosi tanpa bayaran~~pergi lah menonton SOLOMON KANE tak rugi jikan anda menonton...plot cerita yang menarik...tak boring dan paling best banyak aksi...



sebelah malam lak kami berempat DINNER kat VILLAGE VIEW, BANGI...makan bersama-sama CIK F, CIK SRH, AKU dan MR T.....semua nya malu....ngeh3...tapi korang memang best sangat...habis makanan kami makan....nasi putih+tom yam campur+ulam+bistik+siakap 3 rasa(pilihan CIK SRH)...wow mantap....huhuhu~~minta maaf lah ye kawan-kawan gambar tak sempat diupload kan kerana masing-masing sibuk melantak~~

terima kasih kat MR T kerana sudi membawa saya dan menghabiskan masa bersama-sama ari ni~~

p/s: minggu depan nak ke seremban lak~~kenduri kawen umah apis...

No comments:

Post a Comment