Wednesday, February 24, 2010

~~keserabutan melanda~~

salam bloggers...aku masih lagi "HOLIDAY MODE"...ooohhhhhhhhh TIDAKKKKKKKKKKKK...tapi aku kena kuat kan semangat untuk menempuhi segala2 nya....ari ISNIN depan...ade test...lepas tu test lagi...lagi...lagi TEST!!!!TEST!!!!!!!!!dah lah banyak yang perlu dibaca dan dihafal...."YA ALLAH BAGI LAH KEKUATAN KEPADA KU".....

bulan3 adalah bulan PALING SERABUT....tapi yang penting hujung bulan aku nak melepaskan ketensionan aku ke CAMERON HIGHLAND...tak kisah ape nak jadi...aku nak g gak...aku nak merehatkan minda tuk APRIL....final EXAM.......dah lah nak kena sambung key in data masa buat program kat sekolah hari tu....



~~program yang paling best~~
(rasa-rasa nya)


aku dah tak sabar tuk menghabiskan liku-liku semester6 ni...percepatkan lah masa ni....huhuhu~~bukan ape, aku rasa semester ni paling membebankan....

tapi yang penting cuti ari tu aku sempat berjimba kat tempat aku...huhuhu...dah lama aku tak ronda-ronda bandar KUALA TERENGGANU....



~~jata negeri~~






~~aku dan ombak~~



~~ombak mendamaikan~~

sekitar majlis kawen kawan-kawan aku...



~~tahniah FUZEN DAN SAIDI~~



~~kak roa&pasangan~~



~~TUAN&RAFI~~


adakah tajuk entry aku ada kena mengena dengan semua ini???????kawan-kawan bloggers doakan kejayaan aku...AMIN....

No comments:

Post a Comment