Monday, March 29, 2010

::HUJUNG MINGGU LEPAS::

salam bloggers...dah lama aku tidak mengupdate kan dekat blog aku ni...al maklumlah agak sibuk kebelakangan ini...dah bersawang blog aku ni...pelbagai agenda telah dibuat walaupun ada yang tidak dirancang...ceehhwaahhh...huhuhu~~yang penting cuti hujung minggu aku terisi dengan perkara-perkara yang menarik...

aku mulakan agenda aku pada hari KHAMIS&JUMAAT...kenapa mesti hari tersebut??????sebenarnya aku telah menghadirkan diri ke CONFERENCE "NUTRITION SOCIETY OF MALAYSIA" yang ke 25...majlis ini dirasmikan oleh menteri kesihatan malaysia, siapa lagi kalu bukan DATO' SRI LIOW TIONG LAI...yang menariknya tentang menteri kesihatan kali ini merupakan salah seorang penuntun bidang pemakanan (NUTRITION)...wahhh...hebat...bukan senang nak mendengar seorang menteri kesihtan berlatar belakangkan bidang sains kesihatan...yang paling menariknya, pukul 5.30pg aku dan rakan-rakan dah bertolak ke HOTEL CROWN PLAZA tempat conference diadakan...walaupun tentatif program bermula jam 7.30 pagi untuk sesi pendafaftaran pada hari pertama...rentetan itu, pada hari kedua juga, kami bertolak ke sana pada jam yang sama...walaupun hari kedua bermula agak lewat sedikit berbanding hari pertama...iaitu jam 9pagi...penat+mengantuk...fuuhhh semangat...KUALA LUMPUR terkenal dengan lembah "JAMMED"...saya sangat benci keadaan ini...yang penting kami berposing sakan...itu yang menarik dan fantastik...









yang penting, kami mendapat banyak input yang berguna untuk masa depan kami...Insya-Allah mudah-mudahan...

kemudian, ari ahad geng-geng gedixxxx walaupun kegediksan yang tak terserlah telah melepaskan tekanan di sungai congkak...best sangat-sangat walaupun kami berlima...terima kasih kepada MR T...beliau yang mengajak kami untuk berBBQ dan bermandi-manda...kami membuat keputusan untuk ke SUNGAI CONGKAK...perjalanan tidak memerlukan masa yang panjang...walaupun pada mulanya kami sesat...itulah dinamakan ADVENTURE...betul ke?????????huhuhu~~yang penting kami selamat sampai ke destinasi yang dituju dengan jayanya...







selepas berjimba ke sg congkak, MR T mengajak kami menonton wayang...cite ni pun best gak...HOW TO TRAIN YOUR DRAGON...banyak sangat MORAL STORY dalam cite ni...walaupun kami penat, tetapi kami enjoy dengan cite ni...penuh dengan mesej-mesej...yang penting tak rugi menegluarkan duit untuk tengok HOW TO TRAIN YOUR DRAGON...sebelum pulang, kami memenuhi perut kami di YANKIES HUT...tapi hampa, makanan yang dihidangkan kurang memenuhi citarasa kami =(

p/s: lepas ni ape rancangan ek?????????sedang menunggu tindak balas dari MR T, CIK S, CIK F, CIK SRH...



No comments:

Post a Comment