Friday, March 12, 2010

~~ROUNDERS~~

salam kembali kawan-kawan....dah lama aku x mengupdate blog aku ni...masa yang selalu membataskan jari jemari ku untuk mengetuk kekunci laptop aku...sibuk aje memanjang...terutamanya dengan test-test yang selalu menusuk otak ku...biasa lah sebagai pelajar lagi...huhuhu~~

tapi yang best nya, sejak 2 hari ni aku dah mula menjinakkan diri dengan "ROUNDERS"...best tau main ROUNDERS ni...kena pandai buat strategi...nak lak kalau lawan kita hebat....tapi yang lucu nya, kami main tanpa peraturan yang betul...kerana masing-masing lupa dengan pertauran yang betul...masa hari pertama main, hanya 6 orang aje yang bermain...kami main pun sekadar suka-suka untuk melepaskan kebosanan petang.....sejak kebelakangan ini, cuaca aagak menyebelahi kami...huhuhu~~semalam kami bermain dengan jaya nya kerana 12 orang yang turut bermain...tu yang syokkk...walaupun masing-masing bukan handal dengan permainan ni...tapi cukup gembira....


::ni yang betul-betul handal::tapi bukan KAMI =(


::peraturan yang betul...tapi kami?????????? langsung tak ikut::


::ini lah KAMI...pasukan ROUNDERS::posing aje lebih....~~

yang sebenarnya main ROUNDERS ini memang best jika ingin melepaskan tekanan belajar, kerja dan sebaginya...ini pendapat aku...tatau lah orang lain punya persepsi dan interpretasi mereka....fizikal aktiviti ini adalah satu pergerakan buat badan kita...dari situ banyak penyakit kronik akan dapat dihindarkan seperti DIABETES, HYPERTENSION dan sebagainya...majulah sukan untuk menguruskan badan~~

p/s: kurangkan lah aktiviti tidak aktif kawan-kawan~~

No comments:

Post a Comment