Friday, March 19, 2010

::menghabiskan M.A.S.A::

salam bloggers...dah lama saya tak mengupdate blog saya...dah bersawang kot blog saya ini...tapi tak pelah...yang penting akan mengupdate gak kan...betul tak kawan-kawan...

apa ek yang ingin saya kongsikan bersama-sama kawan bloggers....huhuhu~~semalam saya menghabiskan separuh hari bersama MR T, tetiba lak dia minta cuti dan tup-tup dia sampai kat kolej saya...walhal waktu tersebut saya masih lagi di kampus utama UPM...rajin betul dia datang dan tunggu...habis kelas aje, kami berdua menjejakkan kaki ke ALAMANDA, putrajaya...itu aje tempat yang paling dekat....mula-mula kami ingin tengok wayang, tapi cancel last minute...ooohhhh...lepas aje lunch, kami ke SUPERBOWL...yang paling saya tak suka, saya tidak dibenarkan bermain kerana dia ingin train bowling sorang-sorang...agak kecewa tau...dah lah main 8 games...tak ke mati menunggu....geram pun ada....

lepas main bowling, kami solat dan ingin ke HOT BALLON, kat Percint 2....tapi HOT BALLON belum ada di udara lagi...kecewa gak tau...tup-tup CIK S pun datang gak alamanda...tapi dia pergi sorang-sorang aje...hanya membeli biskut FAMOUS AMOS(betul tak ejaan ni?????) untuk kekasih hati...

kami berdua jalan-jalan, dan MR T berborak dengan sape ntah...adalah masa untuk aku pergi tengok barang-barang yang aku suka....mula-mula kami menjelajah VINCCI-->NOSE-->NICHI-->PARKSON (semata-mata cari wedges aku)....huhuhu...kat NICHI ade yang nice, harga tak mahal...tapi wedges 2 susah nak matching dengan baju kurung...kemudiannya, kami ke parkson, di sana ada jenama kegemaranku....aku telah menggunakan CARLO RINO sejak berada di alam diploma lagi...ini lah hasil atas pemantauan aku...huhuhu~~


::wedges aku::

aku pun tatau kenapa aku terlalu obses sangat dengan jenama ini...setakat ini, aku sudah mempunyai 2 handbag, wedges, hills, sandal...harga pun tak ada lah semahal jenama terkenal...

philosophy aku semalam::ALAMANDA-->TASIK-->VILLAGE VIEW(makan malam)...huhuhu~~

p/s: kami telah menggunakan masa yang diberi...^_____^ terima kasih MR T~~

No comments:

Post a Comment