Monday, December 5, 2011

~~Perkongsian~~

As salam semua

Salam pagi Isnin yang mendung..hehehehe..saya xdelah ikut cuaca, yang penting happy =) walaupun sakit belakang *ngada2 betul. itu pun nak gtau*..saya dapat jangka kan yang ari ni saya takpat BW seperti sediakala kerna consultant mahu datang kat tempat saya..sigh ='(

Semalam seperti biasa, hari AHAD adalah hari paling sibuk buat kami berdua...*budget lah tu*..Hanya pergi fitting baju kat SEMUA HOUSE tuk baju sanding saya..simple aje..Yang terkezutnya, baju Mr T akan siap dulu..walaupun majlis kami Insya-Allah akan diadakan June nanti..bagus dan cekap; tapi kualiti jahitan belum ditentukan lagi camne..tengok sampel2 baju yang ingin dijual dan ditempah oleh customer sangat bagus..tapi xdelah sebagus tailor terkemuka kot..hahahaha..ok lah ikut budget kami, walaupun ter OVER BUDGET..*ampunkan saya bucuk* ..

Kalau korang B2B nak tempah baju kat tempat saya buatkan ni bole aje..tapi hanya gtau aje..ikut citarasa masing-masing kan..kat SEMUA HOUSE..Harga ok lah..so-so..mampu milik..kih3 =)

A to Z fesyen Baru Sdn Bhd
no: 1062 Lot G12 Ground Floor, Semua House..(yang pasti dekat area HABIB aje)

Nanti saya review eh tentang harga dan kualiti jahitan camne, kalau dah dapat baju Mr T..Insya-Allah..Ke dah ada ex-B2B dan B2B dah pernah tempah kat sini..bole cite sikit..Saya rasa itu jelah kot, ceritera saya di pagi ni *ayat skema*


P/S: Tengah fikir perlu ke korset untuk dipakai masa akad dan sanding..hurmmmmmmm *_*

5 comments:

  1. BW cni.. Hehehe harusss bercorset. :P baru nampak cun ngn baju sanding tu. :P just my two cents. :) i dah follow u

    ReplyDelete
  2. WaTy: Tq for ur opinion..will be considered..Hehehehe..

    ReplyDelete
  3. oh, berape ye charge? i punye chiffon beaded... :)

    ReplyDelete
  4. ila...hehe..dh nmpk blog kamu...wahhhhh..cptnye g tmph baju kawen.uhuk3.ni yg berderau je rase.adessss

    ReplyDelete
  5. Epa Zarifa:
    Chiffon beaded tak pastilah awak..awak g kedai 2lah tanya..harga average dan mampu milik..kalau dress biasa tanpa blink2 hanya RM180 (kalau tak silap)..

    Aja: Tq awak..saya tak suka buat lambat2..takut kalut..baju aje yang setel..vendor yang lain2 belum lagi..coz ada sales kat jakel dan survey tempat, tup2 dapat jumpa kedai harga yang berbaloi2 tuk jahit bagi L&P...2 helai baju, tapi satu helai kat pertama dan satu lagi kat smeua house..

    ReplyDelete