Tuesday, December 27, 2011

~~Hari yang penuh GERAM~~

As salam lovelies ^^


Camne hari pertama kerja setelah bercuti sekian lama *walaupon cuti hujung minggu aje*????Saya kurang sihat; tatau sebab dan munasabab...sakit perut+muntah+pening kepala=full package from HIM ~,~..Munasabah diri buat hari ni..hajat hati mau cuti, tetapi alangkah tak sukanya consultant dan lab people mahu datang collect sample..ggrrrrrrrrrr @_@

Semalam saya ke kedai (link ni) untuk fitting baju saya dan Mr T..alangkah gembiranya mahu fitting dan tengok hasilnya walaupun bukan 100% siap..Kegembiraan kami telah bertukar kepada kesedihan, yang mana baju saya tidak menepati piawaian yang dilakar dan digambarkan..sob3..sadis di situ..*takde perasaan langsung; nak nanges aje rasa*..saya tak pandai marah2 orang..Mr T pon tak bising2 kalau dia tak puas hati..Mr T punya baju melayu; baju OK tetapi seluar SENTENG kau..nak ngamuk aje...baju bridal satin pon sama...baju OK; seluar a little bit SENTENG ~,~ Bertukar jadi hulk kitaorang berdua...tengok baju saya pon, issshhhh..nyampah tau @_@ sampai pening kepala tau..

Sebenarnya, orang yang fitting baju saya adalah orang lain; orang yang jahit baju adalah orang yang berlainan..sepatutnya orang yang fitting akan inform kat tailor camne design baju bagai..ni main amik dan buat sesuka hati je...aaargghhhhhhh...ggrrrrrrrrrrrrrrr..menyampah bila dikenang..nasib baju nikah hantar kat kedai lain..harap2 hasilnya yang dijangka...dugaan betul buat kami berdua semalam..sabtu ni nak g balik kat butik tu, nak discuss balik dengan tailor..dahlah beli kain mahal2 *itu duit*..semoga berjayalah harapnya..

Sesi luahan yang buat hati saya sakit *rasa nak nanges lagi* masa tulis entri ni..menyampah pon ada..bila yang kita EXPECT good quality become UNEXPECTED things and worstttt for me!!!!!!!

P/S: Saya nak masalah ni selesai cepat2, nak fikir benda lain pulak ^^

No comments:

Post a Comment