Wednesday, December 28, 2011

~~SUKA~~

As salam Lovelies ^^


Hai semua...kesihatan saya kurang memberangsangkan lagi..*ayat memang*..Selera makan saya jatuh, walau tak merundum..hik3 =(((( Semalam MC half day dan dapat tidur dengan tenang dan nyaman..kan petang semalam hujan turun dengan girangnya di sekitar Lembah Klang...

Semalam telefon butik yang telah melakukan kesalahan untuk baju resepsi saya; dan beliau telah menyatakan akan alter balik baju saya seperti yang dikehendaki..Alhamdulillah suka ;-) *harap2 harapan saya akan terlaksana*

Malah, semalam saya dap TOP 5 untuk contest ni..sungguh tak sangka kan..itulah dinamakan rezeki..tapi kalau menang lagi bagus..hehehehe..ramai B2B yang dapt shortlisted in TOP 5..Good luck all ;-) *sebab semua orang nak dapat yang PERTAMA kan..kan..* (saja bold)..hehehehe =_=


P/S: Semoga rezeki 2012 milik semua ;-) Aameen =)
Link

No comments:

Post a Comment