Friday, December 16, 2011

~~BENGANG~~

As salam semua ^^

Sihatkah kalian di petang2 Jumaat ni aka bakal berhujung minngu???*bagi saya tidak ada istilah hujung minggu yang panjang, SOB3*..Hari SABTU pon saya kena kerja ;-(((((((( <--Tak best kan..hanya AHAD hari yang syiok untuk qada' tidur saya..*Senyum tak perlu kata apa2 (baca: sambil ikut alunan lagu najwa latiff)...

Saya amat bengan tau sekarang ni dengan perkhidmatan salah satu agensi keraja*n (orang gomen jangan marah eh; bukan semua tau)..luahan saya je nih..semalam dah complaint this matter kat orang berkenaan..senyap aje..bukannya susah pon, angkat phone dan terus link kat person in charge..grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr @_@

Kerja yang boleh disiapkan semalam, tertunda lagi..kalau tak dapat hari ni, Isnin lah jawabnya..mau panas hati gua ni..duk menunggu tak sudah2..mengalahkan menunggu result SPM lak...nyampah betul..kalau boleh cepat, buatlah cepat...

P/S: kalau siap ni, bole tumpu kat satu kerja lagi dengan tenang ^^
*Maaf entri LUAHAN PERASAAN hari nih*

No comments:

Post a Comment