Wednesday, December 16, 2009

::nak bercuti::

sudah lama aku menyimpan hasrat untuk ke SABAH...harap2 kali ini misi aku tercapai ngn jaya nya...AMIN...dalam masa yang sama gak nk g 'bershopping' ke BANDUNG, Indonesia...suka bangat bershopping ni...orang kata terapi..bagi aku yup...kalu aku tension aje...g shopping cmplex n tgk pe yg berkenan terus pick up...2pun kalu ad duit time 2...huhuhu...aku nk g merelax kan minda...kalu blh hjung bln ni nk g CAMERON HIGHLAND buat kali ke2...x puas ari 2 g...just 1 ari je...ingat nk tdr sna n menghirup udara yang nyaman walaupun udara sudah tidak sesejuk dulu lagi...tp perkampungan org asli mmg natural n best sgt2...yang penting dpt mkn FRESH STRAWBERRY nk lak mkn whipped cream...marvellous dol...ni lah bt nek lemak aje keje nya...takut gak...bercuti lagi best dr shopping bagi aku lah...aku nk btul2 minda tenang n kurang dari kesesakan luar....ni pun plan ngn kwn2 dh khwin...tinggal aku je lum khwin..sob2...tapi xpe....tempat yang bakal kukunjungi.....


~~BANDUNG~~


~~CAMERON HIGHLAND~~


~~KARAMBUNAI, SABAH~~


p/s: merehat kan minda n merealisasikan CUTI2 MALAYSIA...

2 comments:

  1. Jom la kite g jalan ramai2..
    sabah ke..
    swak ke..
    tioman ke...
    huhuhu~

    ReplyDelete
  2. zaman>> boleh aje...maybe sabah@bandung....jom...

    ReplyDelete