Wednesday, December 30, 2009

::menghitung detik::

salam siaran kwn2 bloggers....ari ni dh 30hb DISEMBER 2009....apakah kenangan anda????boleh d kongsi bersama2 ke....huhuhu...cnfirm segan kot nk publish kan...x kisah pun....tinggal lagi tak smpai 48jam pun dar sekrg...hari2 2009 telah meninggalkan kita ngn 1001 cite dan kenangan yang sedih, luka, pilu, sadis, gembira dan sebagi nya...bagi aku 2009 adalah tahun yang baik dan bermakna kot(tapi dalam bermakna ada tragis dan sadus nya)...ade lak kot2 kat belakang...cam x yakin je kan...huhuhu...byk cite di sebalik nya...

aku nak tergelak pun ada ngn kenyataan aku yang bertukar status dari "IN RELATIONSHIP" kepada "SINGLE"...kelakar coz byk sgt aku terima kritikan dan komen2 yang melucukan...bagi aku SINGLE BUT NOT AVAILABLE..kami lum khwin lagi...in progress lagi...tapi doa2 kan lah supaya hubungan kami akn berkekalan sampai hujung nyawa gitu....(cam ayat tajuk filem lak)....
aku dengan MR T still on going lah...baik aje....even dah lma x jmpa kan...aku yang sibuk dan tamabahan dia menyibukkan diri beliau...bese lah org bekerja ni kan...



walaupun dah lama x jmpa, aku still lagi berhubung dan mesej pe yang patut...tuttttt...biar jelah kami yg tahu....aku shopping pun ngn akk aku....teramat lah sibuk...pe2 aku ngn akk aku je...aku berharap tahun 2010 akan membawa sinar yang bahagia buat kami...INSYA-ALLAH...

aku amat merindui kawan POLISAS terutama nya batch 2003-2006(DTM)...korang telah banyak mengajar aku erti berdikari, realiti kehidupan, makan, berkelah d pantai sekitar kuantan dan ape2 jelah yang berkaitan...jasa dan memori ngn korang tak akan aku lupakan...thn lepas SYIE dah selamat mengakhiri zaman dara, pas2 LIZA PENANG, diikuti ngn APIS(MAC 2010)....pas ni sape...aku nk tgk je....tapi malang LIZA PENANG khwin, aku x dpt dtg...sori liza...bilakah korang nk wat reunion...rindu sgt2....dgr cite FUZEN pun akan mengakhiri zaman dara ngan teruna idaman....ape2 pun tahniah aku ucap kan...2 hnya dak kelas aku...tapi, dak2 kos len esp DSK rmai yg dh ada anak dan keluarga sndri dan juga bakal melangsungkan perkahwinan...semoga berkekalan hingga akhir hayat....


~~even gambo aku xde...tapi aku rindu korang~~muuuahhhh....

yang paling best msa sesi last semester kitaorang kna terjah ngn dak apis...x kira lah tgh wat pe2 pun...dia wat cam wa kena beb lah!!!mmg bengang tapi best siot....huhuhu...



ni lak gambo kakak aku ngn my mom...g dinner, best gak coz dah lma x berkumpul...dalam gmbo sllau aku xde...aku lah camerawomen...huhuhu....miz u all!!!!tapi kat sebelah je ade....

jadi, kwn2 bloggers marilah sama2 kita menghitung kembali apa yang telah kita lakukan tuk dri kita dan juga keluarga kita...ceewahhh...ayat xleh blah....muahahaha...sama2 kita meraikan kedatangan 2010 dan mengucapkan selamat tinggal 2009....


WELCOME 2010.....

2 comments:

  1. 2009 tahun ombang ambing sy..awal thn mmg tak berapa best sangat..tapi at d end dpt gak sinar..cewah..sesinar kak ila ngn MR.T..*wink2*

    ReplyDelete
  2. huhuhu....akak sentiasa doa kan kenahaggiaan awk...

    ReplyDelete