Monday, December 14, 2009

~~hhhmmmmm~~

sy hanya lah seorg insan biasa....tp kta perlu percaya pd dri kta yg kta ni as extraordinary person...kalu x camne kta nk berjaya...btul x???????????fikir2 kan...huhuhu...aku ni bkn lah tinta pengarang cam a.samad said, sharifah sofea...but i'm sciene student...kna ad idea tuk menulis n mengarang...huhuhu...kdg2 kta perlu bt bnda yg pelik2...ada org berjaya berkta "kalu nk berjaya dlm hdup kna bt bnda yg pelik2 n crazy...smpai mnjd"....sekrg ni musim dmam kot...aku pun tempias sama...dh 3 ari aku demam, btuk, selsema n skit tekak....minggu lepas aku kat kg btg benar, nilai amik datPKK student's mengexpose kan diri bersama2 Dr Zaitun n JKKK Kg Btg Benara tuk latihan industri...mmg best kawasan kg kat sna...real kg tau...KAMPUNG TRADISIONAL...mkn lak msakan kg, even aku org kg tp sama je...aku pling ska suasana nya yg nyaman even kat situ ad highway...kg aku pun x cam2...tp kat sna mmg best lah...terima kasih penduduk kg btg bnar...but tunggu ngn program terakhir kami...bUT SUPRISE!!!!huhuhu...penduduk kg yg peramah g2...




<PKK student's mengexpose kan diri masing2 bersama2 Dr Zaitun n JKKK Kg Btg Benar>


TERIMA KASIH DAUB KELADI,
NANTI JUMPA LAGI...

No comments:

Post a Comment