Saturday, December 26, 2009

~~cuci mata~~

salam kembali n bersiaran...minggu ni kta bercuti lagi d hari JUMAAT yang hening ni...tp aku menghabiskan cuti2 ku le rumah akk aku kat shah alam...dah lma x blik ke sni...huhuhu...dalam masa yang sama dapat jumpa anaks edara aku yang pndai berceloteh dan kian membesar....cam bertih jagung aje....

petang tadi aku ngn akk aku ke mcd pkns tuk mkn tghari...almaklum lah cti hjung mnggu akk aku malas masak...so pe g, makan mcd aje lah...lapar...huhuhu...sesudah mkn, aku pusing2 kat dlm pkns...xde pe2 pun nk bli sbnar nya...sj je pusing2...last2 aku terjumpa pe yg aku nk..tp sempoi aje...ngeh3....ank sdara ku lak bli beg sek kck aje...come n cute gitu...dak2 excited nk masuk sekolah even tadika...bese lah...cam kita d waktu kcik2 dlu....huhuhu...

lepas pusing2 kat dlm pkns, aku ke SACC mall coz parking kete kat c2....so ternmpak lah brand yang aku gilai dan sukai pe lagi kalu bukan CARLO RINO....fuuuhhhh...harga blh than lah...akk aku n aku rambang mta tgk....tp bese lah pompuan...dari beg dan kasut...sma ad potongan...aku harap2 sebelum balik sok aku dapat pe tang aku hajat kan...huhuhu....CARLO RINO is da best branded for me...coz aku memang suka pkai sejak aku study diploma lagi...aku pkai kasut mmg lah....leh tahan bertahun2...tapi terlalu ramai orang kat section 2...sma ada adik beradik CARLO RINO...SEMBONIA pun ada...nice hndbag...

bukan nak kata berlagak...aku mmg bernafsu ke arah brgan BRANDED....tatau lah nape...pntang tgk...msti akan usaha tuk bli...sekrg dh kumpul 2 beg CARLO RINO dan kasut....tapi branded idaman aku COACH, LV, GUESS....COACH dan GUESS maybe akan dapat...INSYA-Allah...tp LV tatau lah bla...sebiji purse pun dh RM1000....kalu hndbag....mau rm4000....oooo....pnas aku dibuat nya....sape nk taja aku bli LV....

tp best gak shopping kat area PLAZA ALAM SENTRAL, SACC MALL dan PKNS s.alam....bnyk brg2 bgus dan harga pun quite ok....org pun x sermai mid valley...drive pun x jammed kat s.alam...smooth aje....pe yang penting..kna shopping ikut budget aje...huhuhu....


p/s: majulah industri YES sehinnga 3 januari 2010...

No comments:

Post a Comment