Friday, May 4, 2012

~~Menghitung hari~~

As salam Lovelies ^^

28 Hari menuju ke Langkah Itu...

Ada orang tanya, apakah perasaan saya untuk ke langkah itu..honestly, saya cakap belum rasa apa2 kerana masih lambat walaupun hari sudah ke angka 20-an..Persiapan yang besar2 Alhamdulillah dah setel, tinggal yang kecik2 je..Harap2 itu begitulah..saya ni kadang2 careless ^^ Itu yang tak suka..Aigoo :_(

Mungkin dah masuk minggu2 last, saya dah start nervous nak buat itu ini..Oooyeah, bos bagi cuti bermula 26 mei..harap2 Jumaat malam dapat baliklah..tengok kepada driver lah..larat ke tak..kih3 =)
Balik ni, nak mencuci bilik, dekorasi bilik bagai..walaupun upah vendor untuk hias bilik..walhal, bilik kecik je..Nampak sangat saya ni M*L** kan..wahai diri, kuatkalah hati dan harap2 sihat sampai ke akhir majlis..Insya-Allah..begitu juga dengan semua ahli keluarga saya dan Mr T..Aameen =)

Saja je nak letak dalam diari ni teaser2 baju2..hahahaha (Baju tak vogue dan kelass pon)..hanya design biasa2 je *_* Tapi saya suka ^^

~~Insya-Allah, inilah baju yang akan dipakai oleh Mr T~~warna hitam putih..boleh g2 ;p
(Link)

~~Ini pulak baju kurung moden saya~~hitam putih lagi ;p
(Link)

 ~~Peace yo~~Jubah kot..:.Insya-Allah, masih hitam putih ;p

~~Uncang organza beli, manik2 tampal sendiri~~..best buat2 benda nih..dari kanak2 sampai orang dewasa tolong..:.Bibik yang banyak tolong:.

 Kebanyakan barang2 yang dibeli dan dibuat masih dalam range yang berpaptutan kot, walaupon terover budget dalam membeli kain baju kami..sob3 =( *Padan muka* Sendiri merana..mungkin baju2 saya dan Mr T akan dijual kepada vendor2 yang berminat..jika adalah kan..

 Ini pun dikira benda2 besar jugakkan..wooven bag, paper bag bagai dah dibeli..kat semua House kat GF (lupa nama kedai..ada je B2B yang pergi kedai nih)..Harga sangat reasonable dan murah2..masih dalam budget..masih mencari doorgift di bawah harga 70sen/unit..something like keychain.*ada sape2 tahu tak??*



P/S: Saya bukan nak menunjuk..hanya untuk diari dan kenangan saya saja..jangan salah faham ye ^^ *walaupun tak ramai yang baca blog saya*

No comments:

Post a Comment