Friday, May 25, 2012

                                                              As salam Lovelies ^^

7 Hari ke Langkah itu...

Apa????7 hari lagi sebelum bertukar title (huwaaaaaaaaaa)..Dalam sedih ada gembira, dalam gembira ada takut..Macam2 ada..Tak dapat nak diungkapkan..Minggu terakhir di pejabat..Alhamdulillah ^_^ *tetiba sayu*
Waktu lunch tadi adalah sedikit celebration buat saya dan birthday girl officemate ^^ Ingatkan hanya birthday celebrtaion je, tapi tup2 untuk saya juga *_* Saya rasa DIHARGAI di sini..cukup sangat2..Bos pun memahami *terima kasih boss* Beserta ang pau yang UNEXPECTED akan dibagi (",) *Lompat bintang kegembiraan* Alhamdulillah dengan rezeki yang Engkau berikan

Persediaan fizikal dan mental belum 100% lagi..Sesampai je di kampung ahad ni, Insya-Allah nak ke SPA buat massage bagai sebelum meneruskan misi gubahan hantaran yang dah jatuh tunggang-langgang semalam dalam kereta..Dengan membungkus bahulu dan pack goodies untuk tetamu saya..Dengan kudrat yang ada, saya sanggup gagahi untuk tempuh semua itu ^^ GAMBATE ILA ~,~ *tepuk support sikit*

Alhamdulillah, Veil pon dah sampai semalam..sangat suka dengan kerja Elyn..Ikut apa yang kita nak..Hnataran pon dah amik semalam..Tetapi tak seperti yang dianggarkan *Kan hadiah free* Hasil pon so-so je..Terima jelah..Tatau nak ungkap apa..Bersyukurlah ILA, takyah nak susah fikir2 design camne lagi ^^


P/S: Malas nak double check, checklist..bole gitu???





No comments:

Post a Comment