Monday, May 7, 2012

~~Masa makin suntuk~~

As salam Lovelies ^^

26 Hari menuju ke langkah itu...

Tetapi selepas ditolak, dibahagi, ditambah, didarab bagai saya hanya ada beberapa hari je lagi untuk menyiapkan semua kelengkapan untuk ke langkah itu..Ya Allah, sepantas kilat masa yang berlalu..hanya ada 3 hari yang betul2 untuk saya memfokuskan semua itu..aigoo ^^

Bayangkan, semalam sempat lagi bermovie dengan Mr T dan keluarga SIL dia..Menonton Avengers (best sangat2)..Nak tengok lagi sekali rasanya..Oohhh my !!!!!!!!Sabtu masa saya dipenuhi dnegan kerja-kerja di pejabat walaupun kerja dah makin surut dan akan bertimbun balik pada Julai (I'm guess) kerna September atau Oktober nanti audit lagi..lagi..lagi..begitulah rutin saya nih..

Minggu hujung bulan Mei, semestinya masa saya begitu padat dengan aktiviti2 membungkus doorgift dan pergi ke vendor pelamin untuk tengok the real dais for my walimah..Sata memang terlalu beri kepercayaan kepada vendor (walaupun dalam hati ada was2, takut tak dapat apa yang saya nak)..Harap2 menjadi..Aameen *_*
Malah, OP juga saya tak pernah berjumpa face to face..hanya ber SMS dan chat aje.. Begitu juga dengan MUA saya..(Harap2 mareka dapat kolabrasi dan realisasikan impian saya)..

Kasut pon dah beli..yeaayyyy..lepas majlis bole buat raya dan pergi opis..OHSEM =_=
Nak tanya, sesiapa tahu kat mana nak dapat dessert cup nih???? Sebab Sabtu ni nak ke Nilai..kalau ada kat sana, terus bole grab je..

~~Kredit Mr Google~~

Bunga tangan (mungkin fresh slower) belum lagi..saya di Selangor, nak tempah kat kampung sendiri kat Terengganu (jauh bukan)..banyak benda saya setel di sini aje..Kad pon dah diposkan ke kampung tadi..harap2 esok sampai..Ibu ayah nak distribute kat sedara mara dan orang kampung..Kad saya biasa2 aje..Guna kraft paper je =) Balik kerja hari Jumaat gigih pergi ke pos laju untuk pick up barang dan malam tuh kerah semua tenaga untuk melipat..tak banyak pon..Sebab weekend penuh dengan aktiviti *hahahaha*

~~Rupa paras kad yang DIY~~


P/S: Gambate Ila ^^

No comments:

Post a Comment