Monday, November 22, 2010

...THESIS saya...

salam bloggers...dah petang begini baru nak mengupdate blog kan..issshhhhhh tak patut betu lah saya ni...tajuk memang tak leh blah kan..huhuhu~~

pagi tadi menyibukkan diri ke library tuk menyiap kan semi thesis..kenapa semi?????bukan full thesis??????? (2pun nak gtau ka...ada ka patut)..biar lah ni kan tempat saya...ini kerana semua maklumat yang telah diperolehi belum dianalisis lagi oleh SPSS...oleh yang demikian, saya perlu menghantar chapter 1, 2 dan 3 sahaja kat supervisor saya...tapi, belum siap sepenuhnya...sabar ek Dr..saya akan menyiapkan thesis Dr dalam masa terdekat ni...

oleh itu, kawan-kawan doa kan saya agar dapat menyiapkan semi thesis ni...mau pulang ke kampung....ia perlu dihitamkan agar saya sentiasa ingat thesis saya...tidur thesis, makan thesis, rehat thesis, dating thesis...semua THESIS...

p/s: doa kan saya kawan-kawan...sayang kamu semua ^-*

2 comments:

  1. Same la kita~! Tapi saye Thesis menanti, keje tak jalan lagi.huhu...

    ReplyDelete
  2. jom sama2 menyiap kan diri kita ngn THESIS...

    ReplyDelete