Sunday, November 21, 2010

..merayap a.k.a. BACHELOR PARTY...

pagi ni tetiba lak merajin kan diri mengupdate ceritera ke-2...hari ini dalam sejarah bagi aku..huhuhu..kalau tak, itu bukan saya...

semalam saya berkesempatan berjumpa kawan-kawan zaman kegemilangan kami di kala DIPLOMA dulu...saya suka berkawan dnegan diaorang..masing-masing mempunyai perwatakan yang saya suka dan yang penting stylo...huhuhu..stylo kah mereka???????(hanya masing-masing aje yang tau)...semalam kami bersiaran di MINES aje...tapi yang datang hanya 5 orang aje...walaupun 5 orang aje, keriuhan masih terserlah walaupun umur dah meningkat...kih3...nak kata BACHELOR PARTY pun tak sangat...tak sempat karok dan borak panjang...salah seorang daripada kami akan menamatkaz era kebujangan beliau pada 11 DIS ni...hanya gambar menceritakan kegedikan masing-masing...


~~bersama bakal pengantin~~



~~kegedikan mereka terserlah~~



~~ini lah kami...belum cukup lagi~~








semua tetap maintain dari dulu hingga sekarang..tetapi saya???????sudah bertukar tau dulu dan sekarang...kak warine telah menjelma dengan wajah yang agak kurus...terasa cemburu yang amat sangat..cam bertukar lak...

~~ZAMAN KEGEMILANGAN 2003-2006~~















melalui gambar, kalian dapat menilai nilai sebuah persahabatan...rindu kamu semua...^-^

p/s: memori lalu telah mengungkit kembali...

No comments:

Post a Comment