Friday, November 18, 2011

~~Majlis graduasi~~

As salam

Selamat pagi Jumaat yang indah semua...semoga senantiasa sihat-sihat sokmo deh (*__*)
Tajuk yang dinyatakan telah basi tau, tapi xpelah kan..blog saya, saya nak jadikan kenangan abadi untuk diri saya dan juga generasi saya..*xleh blah ayat*..Wakakaka =) kadang2 basi itu sodap kan...

Majlis graduasi akak convocation telah berlalu sebulan yang lalu..16 Oktober 2010; selama 4 tahun menstruggle kan diri untuk menghabiskan chapter student life...Insya-Allah, 2013 akan meneruskan perjuangan seterusnya di bumi UPM terchenta =)

Jadi marilah tilik sedikit sebanyak gambar yang berlaku ada hari kejadian; di mana kami semua tak sempat nak bergambar beramai-ramai kerna majlis konkosyen saya berlangsung di sebelah petang...*sob..sob*..tak sempat bergedik ngn coursemate terchenta ='(



*orang lain dapat bunga, tetapi saya dapat makanan..terima kasih MR T*


*ini jelah yang dapat diambil dengan coursemate..Puteri dan Sarah*


*bergediksss di fakulti terchenta..walaupon malam. saya suka berfotogedixx..thanks Farhana dan Su*





*Berpre-konvo bersama kawan yang baik; Miss F di putrajaya*

P/S: Good luck olls..semoga berjaya di bidang masin-,amsing..rindu semua *HUGS*

No comments:

Post a Comment