Thursday, November 10, 2011

~DIABAIKAN~

As salam semua

Lama sangat-sangat saya mengabaikan blog kesayangan saya nih..sampai naik bersawang dengan jayanya...*macamlah ada yang datang jenguk dan baca*

Setelah sekian lamanya, saya kini telah menukar profession sebagai seorang ekse"kuli" di sebuah kilang makanan...Khidupan agak berubah daripada seorang mahasiswi kepada ekse"kuli...tapi saya snagant suka keadaan dan persekitaran di sini..walaupun, saya seorang sahaja yang berbangsa MELAYU..*hehehehehe*..oleh yang demikian, saya telah membiasakan diri di sini selama 3 bulan..mungkin rezeki saya tak semewah kawan-kawan lain..*Amat BERSYUKUR di situ*

Saya suka melalut ke arah jalan yang lain..harap maaf dipinta..ada masa, Insya-Allah akan mengupdate lagi...sekarang ni, diri amat sibuk ke arah PENGAUDITAN ISO..semoga berjaya..walaupun FRESH GRAD, saya boleh lakukannya ^^


P/S: Menghitung bulan dan hari..Insya-Allah ~,~

No comments:

Post a Comment