Friday, December 24, 2010

~~bayar hutang~~

salam semuaaaaaaaaaa...setelah sekian lama saya menyembunyikan diri daru dunia blog...huhuhu..hanya blog walking aje...malas++++++...bole kah alasan sebegitu rupa????????dah banyak sangat sawang2 kat blog saya ni...kasi tiuppppppppp sikit...fuhhhhhhhhhhhh~~(moga2 habuk dan dedebu M akan hilang)...sekarang ni pon, diri saya asyik sibuk dengan THESIS aje..moga2 dipermudahkan olehNYA...(cukup lah melalut panjang2)..buat la ape yang patut...

sebenarnya, saya nak jawab hutang dari aisyah...beliau gtau yang beliau telah mnegTAG saya..jadi, saya kena dan perlu menjawab hutang dari beliau...kalau tak, tau2 aje lah kan...

1. Copy gambo kat bawah ni. [done]


2. Pendapat anda tentang blog. [done]

bagi saya, blog merupakan medium yang bagus untuk menulis dan melakar sejarah kehidupan dan pengalaman yang telah kita lalui sepanjang hidup...daripada blog juga, kita mendapat info yang berguna dan sentiasa updated daripada blogger(walaupun hanya silent reader)...malah, melalui blog juga kita akan mendapat ramai kenalan(walaupun follower saya tak ramai..agak sedih di situ)...tapi yang pasti, blog merupakan satu pengantaraan yang bagus pada masa ini...

3. Tunjukkan gambar desktop anda? [not done]
bole tak kalu saya tak mau tunjuk dekstop saya kerna my dekstop tersangatlah universal...kih3...skrin hitam aje...ni semua gara2 FYP (ada kaitan kah?????, biar saya aje yang tahu)

4. Snap picture anda sekarang (tak kira dalam apa jua keadaan)
gambar sekarabg tak bole lah...kerna saya memakai dekstop gitu...kembali ke zaman dulu kala...huhuhu~~kalau saya letak gambar terbaru bole...ni semalam punya gambar...huhuhu...


~~credit to shaz naz~~

5. Adakah anda pernah hilang barang tersayang?
wow!!!!!!!itu sudah semesti nya...saya yang cuai dan alpa...itu kesilapan yang paling besar buat diri saya...sob3..(tersedih kejap)...saya telah menghilangkan 2 bentuk cincin emas yang amat2 disayangi oleh emak saya dan saya...satu nya, bukan hilang tapi terjatuh dalam lubang tan**s...dan yang ke2 hilang di hotel uitm shah alam...sob3...perkara yang paling disaster sekali...

6. Word describe si dia...
si dia aka MR T sangat caring, loving, dan semua ING lah...hanya saya aje yang tau...wink*wink*...yang penting saya sayang MR T sangat2...luv so much!!!

7. Anda pandai memasak? Bila kali terakhir?
xdelah sehebat
cik mat gebu yang hot dan femes gitu...campak2 aje...kih3..asal kan kenyang, Alhamdulillah..kali terakhir sebelum pulang ke kampus...

8. Tag orang laen plak.

kalu saya xnak mengeTAG bole tak?????sape2 rasa rajin nak menjawab dan mengambil dialu2 kan...

hutang 2: juga ditag oleh aisyah...

Siapakah insan yang teristimewa dalam hidup anda?
sudah semestinya kedua ibu bapa saya dan juga MR T dan ibu bapa nya...saya sayang mereka sangat2...

Apakah yang anda ingin katakan/ berikan kepada mereka?
saya sayang kalian sehidup semati (cewahhh..ikhlas ni tau..)...sudah semestinya penghargaan yang paling bernilai buat mereka...

Adakah anda insan yang setia? Pasti dengan jawapan anda?
kena tanya MR T...huhuhu~~no comment...huhuhu ^o^

Bila terakhir sekali anda keluar hangout bersama kawan2 anda dan di mana?
semalam...berfotogedik di PUTRAJAYA...dalam masa yang sama, kami memenuhi misi penting cik S...

Pilih antara 2, mimpi atau realiti yang lebeh indah?
memang kena pilih ek...tapi sudah semestinya mimpi...saya sangat suka kepada mimpi2 yang nan indah gitu...huhuhu~~

Sebab?
daripada mimpi akan menjadi realiti...kedua2 nya mempunyai perkaitan langsung...bukan berkadar songsang...(boleh kah?????)

Apakah pendapat anda tentang pengirim ini?
sangat ramah-tamah dan cumel...senyuman nya yang manis..(belanja macau egg tart ek aisyah)...wallaa~~

Apakah award ini bermakna kepada anda?
bermakna buat kenang-kenangan hingga hujung nyawa ^o^

Lasty, berikan taggie ini kepada 5 blogger laen!
sesiapa rasa rajin dan ingin amik, sila kan...jangan malu2 ek~~




p/s: sori aisyah, saya baru bayar hutang kamu..

No comments:

Post a Comment