Wednesday, December 8, 2010

...bachelor party ina...

salam semua...

tetiba pagi ni, mata masih lagi segar bugar...tapi, bila nak wat keje ada aje makhluk "S" yang akan memujuk dan meniup laju aje mata ni...huiisshhhhhh~~teruk kan kan saya...pantang aje dipujuk oleh makhluk berkenaan...tapi kena lawan gak...(apa ni merepek di pagi2 yang hening ni)...

dalam duk mengelamun tadi, aku bangun dan terus terjah blog saya(orang lain x terjah pun blog awak...jangan perasan!!!!!!!!)...



kenapa tetiba saya tampal gambar ni?????????(banyak nya tetiba kamu)...ari 2, lepas final exam kami berlima telah berhempas ke mines...walhal sorang dah keje...hehehe...salah seorang rakan saya akan mengakhiri kehidupan solo beliau sabtu ni...jadi, beliau telah mengedarkan kad kepada kami..itu lah tujuan sebenar...dalam masa yang sama gak, kami saya anggap majlis ni as a BACHELOR PARTY for her(tengok dia sorang aje dapat mahkota kan)...walaupun kami hanya makan-makan sambil berborak-borak dengan penuh mantap isinya...walaupun dalam hati kami berbunga-bunga mahu karok sampai lebam di waktu kejadian..tapi salah seorang daripada kami terpaksa balik awal...jadi, tak sempat lah buat tu semua..tak pernah senyap..buat pengetahuan semua, kami dah lama tak berjumpa since kami bergraduat tahun 2006...ditolak, dihitung, dibahagi dan didarab=4tahun kami tak berjumpa...walaupun B2B satu kampus dengan saya sekarang..sangat teruk bukan...

jadi, kami tidak melepaskan peluang untuk ke kediaman beliau di Ipoh sabtu ni...huhuhu....tahun 2010 aje, 3 orang X-coursemate diploma dulu telah mengakhiri zaman solo mereka...2 orang sedang menanti untuk 2011...saya sangat suka...

tajuk di atas sangat kelakar bukan...ceritera ni bukan sepenuhnya pasal bachelor party...tapi ada perkaian walaupun sedkit...kih3...

p/s: tungu kedatanga kami...IPOH MALI!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment