Saturday, January 30, 2010

~~lamaaa~~

salam entry....buat rakan-rakan bloggers...dah lama sangat-sangat aku x mengupdate BLOG ni...dah berkurun lama nya....masa aku memang cukup-cukup aku guna kan dalam tempoh 24 jam...termasuk tidur+makan+proposal(yang memeningkan kepla dan memerah otak).....aku dapat rasa kan bulan JANUARI ni bulan yang paling sibuk buat aku...nak kuar hang out pun susah...badan aku hanya di bilik untuk mengetuk keyboard laptop sambil melayan lagu-lagu...tension juga kadang-kadang...nak kuar jmpa MR T pun dah tak sempat.....

semalam dapat gak aku melepaskan diri setelah menyiapkan PROPOSAL.....aku telah menuju ke sunway pyramid..untuk melayan ape2 yang patut....yang penting semalam aku, CIK S, CIK F dan CIK SRH (geng2 gediks) telah memecah panggung untuk menonton ADNAN SEMPIT....sampai tersempit2 kitaorang gelak...terutamanya aku ngn CIK S....memang dahsyat oooo "wa cakap sama lu"(antara bait2 kata wawa)....serius cite 2 memang kelakar dengan aksi-aksi pemuda sekarang....takut pun ade...tapi realiti kehidupan sekarang tak kira di mana-mana...sama ada di bandar dan di kampung...kisah REMPIT sentiasa menjadi bualan hangat...



tak rugi anda membayar harga tiket untuk menonton cite ni~~

aku ingat di hujung minggu ni nak ke ULU YAM untuk mendamaikan jiwa aku...dah lama aku tak main air sungai dan mandi (walaupun tak berapa pandai nak berenang)....tapi aku suka ke tempat-tempat camtu untuk bercanda...wahhhh gitu....huhuhu~~tapi yang penting dapat membuang segala kekusutan dalam sanubari aku....yang penting enjoy...walaupun ari selasa ade TEST sebelum cuti ni....

p/s: ^______________^...majulah diri anda dengan ANJAKAN PARADIGMA.....

No comments:

Post a Comment