Thursday, June 14, 2012

~~Veil saya~~

As salam Lovelies ^^


Hai semua..Terutamanya yang membaca blog saya yang dah makin suram ni *bukan rajin tulis* B2B dan juga Ex-B2B..Bagaimana kehidupan anda semua sekarang *jawab dalam hati ye*..Tujuan menulis ni, hanya untuk membuat kenangan buat saya dan Mr T serta bakal anak2 kami di masa depan..Bukan tujuan untuk menunjuk atau bermegah..Kalau dah niat, memang DOSA tau..No..No..No..tak baik tau ~,~ Allah marah..

Hari ni, saya nak review my veil..Idea yang ringkas dan juga gabungan dari pembuat veil, iaitu Elyn.. Saya amat suka dengan hasilnya..Walaupun simple, tapi CANTIK tau (",) Elyn, ramai puji tau veil warna turqouise tu..*Clap..clap* to Elyn..

Cara pemakaian veil dan tudung pon, biasa2 aje..Idea sendiri juga..Awning pon yang RM10 je kat jalan TAR dan  TESCO Rawang..Banyak kali juga salah beli tone warna awning terutamanya warna turqouise tu..Ini kerna, nak dapat tone yang senada dengan warna kain tu..Walaupun agak lari sedikit, tapi setelah dilitupi dengan veil maka hasilnya amat GOJES *puji diri sendiri lagi* 

Inilah, hasil pemakaian tudung dan veil masa akad nikah dan sanding:

~~Pandangan depan~~ *Veil nikah*

~~Pandangan belakang~~

~~Veil sanding pandangan sisi~~ *maaf pandnagan belakang takde lagi buat masa ni*

 
P/S: Kualiti gambar kurang memuaskan. bukan dengan DSLR tapi ngn Hp je..

No comments:

Post a Comment