Monday, February 27, 2012

~~Dilema walaupun tak dilema~~

As salam Lovelies ^^

Kabare???saya sentiasa sihat dan Alhamdulillah agar kesihatan yang diberi ini akan berkekalan hendaknya..Aameen :-)

Walaupun cuti saya telah diluluskan oleh pihak pengurusan, tetapi saya takut untuk tinggalkan kerja-kerja saya selama 2MINGGU (suka dan sedih)..yang suka sebab cuti diluluskan dengan mudah; tetapi sedih bila tinggalkan kerja-kerja di pejabat..walaupun ketika saya bercuti audit ISO sudah habis (Insya-Allah)..nak handover kerja kepada orang yang kurang tahu pasal semua ni :-( Takut nanti, bila dah masuk kerja semua kerja separuh jalan..taknak lah camtu kan..harap2 dia pon buat kerja camne saya buat atau lebih baik lagi..hopefully ;-) *tak nak berharap sangat* Bukan pandang rendah, tapi faham2lah..saya pon bukan perfectionist..hik3 ^^

**Semalam sudah booked untuk buat veil dengan elyn..sempat korek2 rahsia camne nak buat veil dengan betul..ilmu itu dikongsi..terima kasih banyak2 dear..harap2 menjadi untuk buat veil akad nikah sendiri^_^


P/S: Think +ve ajelah suhaila (",)..kalau tak susah..

No comments:

Post a Comment