Monday, February 21, 2011

~~mukaBlog a.k.a. FaceBlog~~

salam semua.....

dah lama tak mengupdate tau...tau...ini adalah kerna kekangan masa (kalau bg 34jam pun lum cukup)...kadang2 alasan aje ni...bese lah manusia terkenal sifat mereka yang tersemdiri...saya akui...dah2 lah membebel panjang....

tadi BW, tetiba terjumpa ini..wow gitu!!!!!!!!!!tahniah kepada pencipta faceBLog ni...merah jambu gitu...auwwwww sweetoooooooo sungguhhhhhhhhhhhh~~saya sangat suka okey...jadi, sape2 nak menJOINkan diri, sila ikut arahan di laman yang diberitahu tadi...

nanti kamu semua tengok lah sendiri ek kat link yang dinyatakan ek...tuk mengupload proses penguploadan agak slow n steady *agak geram di situ*...isssyykkkkkkkk~~

p/s :jumpa lagi jika ada masa dan kelapangan...

2 comments:

  1. hehehe..tapi dah lama x update..bz ngn thesis~~

    ReplyDelete