Thursday, July 15, 2010

....ape ntah.....

salam...dah lama sangat2 aku x mengupdate blog aku ni...tetiba pagi yang hening ni aku terpanggil untuk menukis blog ku yang dah lama ku tinggalkan...nak tiup sikit kasi hilang itu habuk....fffuuuuhhhhhh~~~~

alahai......
minggu ni dah bermula semester baru bagi aku....bermulalah kisah aku sebagai seoarang mahasiswa....jadi minggu ni aku terpaksa memikirkan subjek apa yang perlu aku ambil....coz aku dah mula pening dan serabut....apa yang perlu diambil????????????ambil subjek tu tak kira dalam kredit aku untuk bergraduat....moga2 Allah mendengar rintihan hamba mu ini...amin...jadi, aku telah mengambil sebulat suara untuk membuat keputusan agar aku dapat bergrad dengan jayanya tahun depan...selepas dihitung dan ditolak ada lagi, Insya-Allah 9 bulan lagi aku bergelar mahasiswa.....

sekarang aku masih lagi ditahap ketensionan yang tinggi...ILA JANGAN DEPRESS...U CAN DO IT(kata2 semangat tuk diriku)....sekarang aku perlu fokus kembali....huhuhu~~menceriakan hidup aku dengan orang tersayang...Insya-Allah...


nota kaki:perjalanan kita masih jauhhhhhhhhh.....kadang-kadang hidup ini ibarat BOLA...ditendang sana sini...jadi kita perlu teguh dan jangan ikut ke arah yang salah....

No comments:

Post a Comment