Sunday, April 18, 2010

...!!!!!!!!!!!!!!!..........

salam kawan-kawan...dah lama agak nya aku senyap tanpa apa yang perlu diupadatekan kan...kan...kan...sebenarnya agak sibuk kebelakangan ni...final exam around da corner...paper pertama pada 22hb, kemudian 26hb dan paper terakhir pada 28hb...yang agak menakutkan pada 26&28hb ada paper terus...tu yang paling dahsyat...harap-harap dapat score dan ALLAH memudahkan perjalanan hamba Mu ini...amin....

29hb aku nak balik, tapi bukan balik ke kampung(terengganu)...aku kena buat persediaan praktikal di PEJABAT KESIHATAN DAERAH GOMBAK...lalalala~~...aku kena memungah barang-barang dari kolej ke rumah kakak aku di setapak....ini yang membuat kan kemalasan buat diri ku...tapi kena buat gak...kalu tak, sapa nak tolong kamu ila....bukan suka sangat pun...sekadar memnuhi kredit untuk bergraduat...ooohhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! apa-apa pun, wish me best of luck to seat my paper....

No comments:

Post a Comment